Sunday, June 27, 2010

♥Young Heart♥

27/6/2010
我终于开工咯
哈哈~
猜猜我做什么工呢?
就是内衣店啦^^
嘻嘻嘻嘻
感觉好搞笑哦
第1天做工
那边的promoter都很nice
很friendly咯
一直担心我不会一直教我
今天真的很够累咯
不知道是不是我真的老了
还是很久没打工了
也可能是今天sunday
又有promotion
waa...内衣便宜到RM 10++就能买到一set内衣哦
而且那边的内衣
很多款咯
也很漂亮咯~
有sport bra,t-shirt bra,tube bra,
这些我以前都不太懂得
最够力的是竟然有FUN bra
就是很多花纹阿图画之类的
以后我也要买美美
***
很累咯
终于放工咯
最爱就是现在有老公帮我按摩
什么疲累都没有咯

3 comments:

ROmeo said...

haha...then wan buy faster buy lo...later promotion no more adi...XD

♥Hyueri公主♥ said...

哈哈。rely no more promotion..haiz...have 2 wait lo

Thaanie said...

Uhh.. No Offense, but I think you should translate it into English cause not all people are Malaysians..(I like Malaysians..I have lived there for 2 years in College..But i dont understand your language...)
I'm just saying this as an opinion so.. Hope you dont get pissed about this... :)