Tuesday, April 6, 2010

♥痛,痛痛♥

痛啊。。。痛死我了
为什么最近那么多不如意的东西发生在我身上
女人病已经够衰了
昨天还被吓到
昨晚整个晚上都睡不好
右后背无端端痛了整晚
手移动点点就痛了
救命啊。。。
给我安心睡一觉好吗?
到今早还是痛到要命叻
突然想到之前医生说过我的脊椎骨伤过
可能以后严重的话
手跟脚都会慢慢没有力的
也会痛。。。
惨了。。我现在该不是因为上次脊椎骨的伤的问题吧?
我可不要变残废叻!!
烦烦烦~
神啊。。救救我啦

4 comments:

Romeo said...

i sayang o...wont pain de...^^
i always be with u

♥Hyueri公主♥ said...

thanks for stay with me...so touch..haha..but still ver painful..
but i promise u next timei will take k myself..
u oso have 2 remind me, dun let me drink those cold thg...

Romeo said...

okok...sure i will...i everytime also got remind u de lo...==

♥Hyueri公主♥ said...

haha...enla..2day 22/4/2010 we ate ice ady..so nxt time will be after my "thing" lor..okay?